Cuma, Mayıs 14, 2010

Bir hayalim var...

Son iki yıldır yapmayı çoook istediğim birşey var. Bir karavan almak ve karavanla Avrupa'yı gezmek. Aslında önceleri küçük bir tekne istiyordum. 15 gün denize açılıp Ege ve Akdeniz'i turlamak. Bunu mavi turlarla da yapabilirim diye düşündüm. Ama bir karavanımız olsa yaz-kış, sahil-kara demeden gezebiliriz değil mi? 2 günlük tatillerde bile. Tabi önce mesela Kars ve Ağrı'ya gidip bir uzun yol provası yapmak isterim.

Karavanla gezmek düşüncesi beni çok heyecanlandırıyor. Harita üzerinde plan yapmak çok hoş. Yanımıza neler alacağımızı bile düşünüyorum bazen. Ama kalabalık olmamak lazım. Sadece eşim ve ben. İstediğin yerde durup geceyi orada geçireceksin, deniz kıyısında da bir yere gidebiliriz, orman içinde de, dağ başında da. İstediğimiz yerde mola verip, gölgeliği açıp, seyyar masa ve sandalyeleri çıkarıp elimize de kahvelerimizi aldık mııı değmeyin keyfimize. Ya da soğuk birşeyler.


 Harita okumaya ve bir yeri gezmeden önce detaylı araştırma yapmaya da bayılırım. Şimdiden plan yapmaya başladım bile :-)

Hiç yorum yok: