Pazartesi, Ekim 21, 2013

Pijama Bile Diktim :-)

Ablam modelist olduğundan elinde parça kumaş çok bulunuyor. Bana renk renk penye kumaşlar verdi. Ben de hemen kızıma ve kendime evdeki başka pijamalardan kalıp çıkarıp pijama altı yaptım. Evdeki beyaz uzun kollu bir penyenin önüne de kalp diktim aynı kumaştan, şahane bir takım oldu, hem de çok rahat..


bu takımın altı daha dar, tayt gibi. diğerleriyle aynı kalıbı kullandım ama bacakları ikişer santim dar kestim..Üstü de yine evdeki bir tişörtümün önüne işleme yaparak takıma ekledim.
.hepsinden kızıma da dikiyorum, bir örnek uyuyacağız.. :-)


4 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok hoş olmuş.iyi günlerde kullanın.

emili dedi ki...

Dikiş dikmek benimde hayallerimden biri. Güzel olmuş, güle güle giyin

evdebirMELEK dedi ki...

ne güzel olmuş. ellerinize sağlık. keşke benimde böyle güzel kumaşlar verecek bir ablam olsaydı:)
güle güle giyin.

melda dedi ki...

Sağolun,