Perşembe, Mart 20, 2014

Plus Kitchen

Bu yazdıklarım reklam gibi olacak biliyorum ama çok beğendiğim bu mekanın reklamını da yapmayı isterim doğrusu.
Şehirli sofralar programını denk getirip izlemeye çalışıyorum. İşte o programda gördüğüm bu mekanı yakınından geçerken bir görmek istedim. Trump Cadde'de..

























Farklı ve sağlıklı yemek ilkesinden hareket etmişler. Malzemeler doğal, herşey cam kavanozların içinde ve taze olarak buzdolabı kısmında. Poşet yerine bağlama tekniği ile bez torba yapıyorlar, Hiç plastik kullanılmıyor. Peçete yerine küçük yeşil bez parçaları. Kurutulmuş meyveler, zeytinyağı, çikolatalar, reçeller,çorbalar, sandviçler, seçtiğiniz meyvelerle önünüzde hazırlanan smoothieler,kavanozda pişmiş kekler, zeytinyağlılar..daha neler neler.Her yemeğin üzerindeki etikette içinde ne olduğu ve kalorisi yazıyor. İster seçiminizi yapın küçük tahta tepsinize koyup orda yiyin isterseniz bez torbaya koyup götürün.
Kavanozlara da bayıldım. Bunları alıp biriktirmeyi düşünüyorum. Ayrıca üretimi artık çok azalan emayeyi de bir ustaya yaptırıp burada kase, mug ve cezve olarak satıyorlar. Kase setinden de istiyorum. Bir daha ki gidişimde kahvelerini deneyeceğim. Merak ettiklerimi denemem için herhalde 10 defa daha gitmem gerekiyor.

Ben Kinoalı tabule ve granola parfe aldım.
 

Hiç yorum yok: