Cuma, Mayıs 23, 2014

Privato Cafe, Galata

Yine bir dergide görüp adını not ettiğim bu kafeyi kızımla geçen ay Galata'da dolaşırken aramış bulamamıştık. Tarif edilen harita biraz karışıktı bence. Neyse bu kez yalnızken yolum düştü, dolaştım ve buldum.
















Ön tarafında küçük bir bölme, içeride kasa yanındaki yerde 2-3 küçük masa ve arkada Galata Kulesi manzaralı geniş yerde kalabalık gruplar için masaların bulunduğu, genelde eşyaların eski olduğu sıcak ve sakin bir ortamdı.Duvarlar ve tavan 120 yıllık binanın orjinal haliyle korunmuş. Raflarda eski radyo ve saatler.






















Bence yaz için serinletici, hemen yakınındaki kalabalıktan uzak olduğu için de sakinleştirici bir yer...
Burası Türk ve Gürcü yemeklerinin de olduğu, menüsü güzel bir mekan.
Ben fazla aç değildim. Gürcü pankeki ve kahve istedim. Bizim bildiğimiz pankekin iki katı kalınlıkta ve sanırım daha fazla yumurtalıydı. Güzeldi.






















Asıl benim için önemli olan kahvesi de lezzetliydi. Böyle bir mekan açıp da kötü çay ve kahve yapmanın affedilebilir bir tarafı yoktur kanımca. İyi bir makine ve iyi cins kahveye bakar. Ya da iyi harmanlanmış çay..Şans değildir yani.
Mekan 10 yıllık. Ara sokakta olduğu için bilen gidiyor.
Konum şu; tavsiye ederim..



 

1 yorum:

Handan dedi ki...

selam; ben de bir cihangir turundan döndüm şimdi. aldım gidilecekler listesine burayı