Pazar, Kasım 30, 2014

Rahmi Koç Müzesi, Hasköy

Daha önce iki kez gezmiştim Rahmi Koç Müzesini. Ama epey oldu. Şimdi altı ay boyunca sergilenecek olan eski oyuncak koleksiyonunu da kızıma göstermek bahanesiyle yeniden geldik. Diyebilirim  ki İstanbul'da çocuğunuzla gezebileceğiniz en güzel yerlerden biri. Hem çok eğlenceli, ilginç ve çocuğunuzla rahat edebileceğiniz bir yer. Eski antika araçlar, uçaklar, gemiler, lokomotifler ve hatta tren turu, denizaltı, atlı karınca...Dinlenebileceğiniz her zevke uygun cafe ve restoranlar, ücretsiz çocuk arabası (mekan geniş olduğu için yürümekten yorulma ihtimalleri var).

küçük oyuncak evler. Bunlara ben de bayıldım.
Bu trenle 10 dakikalık bir tur yaptık. Biletini girişte veriyorlar, kalkış saatinden beş dakika önce orda olmanız yeter.


bir uçağın kokpiti




Ben çocuğum olduktan sonra ilk kez gittiğim için çocuklu biri gözüyle deneyimledim ve tam not verdim.
Gravür baskı makineleri 
film setleri

bir geminin çok gerçekçi yapılmış içi
Biz burya bayıldık. Kızım çıkmak istemedi. Bir cumartesinizi ayırıp gezmenizi tavsiye ederim.

1 yorum:

Derdest fikirler dedi ki...

Hiç gitmedim bu müzeye. Büyük kayıp olduğunu uzun zamandır biliyordum. En kısa zamanda gideceğim canım.