Cuma, Mart 20, 2015

Sırt çantası yapmak bu kadar kolay mıydı?

Kolay tabi. Çünkü çantanın sırta gelen kısmını yapmadım eski çantamdan söktüm.

Üç sene önce aldığım siyah bir sırt çantam vardı. Ön yüzünün astar kısmı yıkanmaktan dolayı parça parça dağılmıştı. Kol askılarının olduğu arka kısım sağlamdı. Ben bu çantayı dikiş yerlerinden söküp parçalarını ayırıp kalıp olarak kullanayım dedim. Renkli bir kumaş düşünüyordum önce. Ancak istediğim renkli ve çanta olabilecek kalınlıkta kumaş bulamadım. Eşimin eski kot pantolonuna göz diktim. Almam pek kolay olmadı :-)

Ön yüzün parçalarını kalıp olarak kullanıp kumaşımı kestim. Sonra baktım ki çantanın arkası çok sağlam orasını atmayayım,kullanayım dedim. Sadece fermuar dikmek beni oyaladı ama kalan kısmı çok kolay oldu.Üzerine işleme yapmayı veya kumaş boyası ile boyamayı da düşündüm sonra vazgeçtim. Pantolonu arka cebini de içeriye küçük cep olarak diktim..
NİYO çantalarına rakip olmayı düşünüyorum.. :-)

2 yorum:

İki Kum Tanesi dedi ki...

şahane olmuş bu, elinize sağlık. İyi günlerde kullanın

Gül Akça dedi ki...

Çok güzel olmuş, elinize sağlık... ben epeydir yalnız sırt çantası kullanabildiğim için çok ilgimi çekti ama dikiş hiç elimden gelmez :) hakikaten bir çok markaya rakip olabilirsiniz devam edin :) sevgiler...